donderdag 9 juni 2011

Update to do list june

Update time! Ik heb in een week tijd al een aantal doelen volbracht! Lees verder voor het verslag.
We beginnen bij mijn badkamer(stash) zo zag hij der uit:
Echt super rommelig, wat je niet kan zien op de foto is dat achter de flesjes etc. nog een lege action make-up organizer staat. Niet zo handig dus allemaal. Maar nu ziet het er zo uit:
Een stuk netter ook heel erg prettig werken ik kan alles zo vinden etc. Dus 1 doel is voltooid!

Nu heb ik natuurlijk nog meer doelen en sommige gaan beter en sommige minder: zo heb ik een notieboekje gekocht en een sportschool gevonden (nog niet ingeschreven helaas). Maar om 10 uur stoppen met tv kijken en laptoppen dat wilt niet helemaal, dit komt voornamelijk omdat ik vaak 's avonds laat thuis kom en dan toch nog even gauw alles wil checken! Dus ik denk dat deze doel nooit helemaal behaald wordt maar ik doe mijn best.

Xx. Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten