woensdag 8 juni 2011

La Femme waterproof eyeliner

Sinds een tijdje wordt deze eyeliner voor €0,99 verkocht bij de Big Bazar, ik was hier benieuwd naar alleen ik krijg meestal een allergische reactie op waterproof producten. Maar je weet maar nooit en voor dat geld kan ik het natuurlijk makkelijk proberen! 

Deze eyeliner heeft geen kwastje maar een stiftje, dit vind ik persoonlijk makkelijker werken omdat je makkelijker strakke lijnen kan zetten boven je oog. De geur is alleen wel een beetje apart het heeft iets weg van een appel(moes) geur of iets in die richting ik kan het niet helemaal thuis brengen maar het ruikt op zich niet storend of vervelend.

Op deze foto is goed te zien dat je heel makkelijk een strak lijntje kan zetten en makkelijk van dik naar dun kan gaan. Dus dit is zeker een plus punt! Ook de kleur is mooi diepzwart precies zo als het hoort. En dan nu natuurlijk de waterproof test want dat is natuurlijk ook belangrijk.

De eyeliner houdt het echt heel goed, wat je boven aan het lijntje ziet dat had ik zelf gedaan voor het onder het water ging. En zelfs met wrijven gaat het er moeilijk vanaf dus je hebt echt een make-up remover nodig om deze eyeliner te verwijderen. Dus deze eyeliner is zeker een aanrader!

Xx. Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten