maandag 30 mei 2011

W.I.C. by herome


Ik was laatst in de douglas en toen kwam ik een setje tegen van W.I.C. by herome, waarmee je nagels en mond kan matchen. Wel grappig/gewaagd omdat het tegenwoordig een trend is om aan colour blocking te doen. Maar toch was ik benieuwd en heb ik een setje meegenomen voor swatches lees verder!
Ik heb gekozen voor de kleur nice, een snoeperig roze kleurtje! Het eerste wat me opviel was dat de lip gloss en de nagellak niet helemaal dezelfde kleur hebben, de lip gloss is iets feller en lichter van kleur. 
De nagellak is echt heel roze, maar wel goed dekkend en een redelijk groot kwastje dus brengt snel en gemakkelijk aan. De lip gloss daarin tegen viel een beetje tegen, hij was niet mooi dekkend te krijgen maar er is wel sprake van een match:
Xx. Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten