donderdag 12 mei 2011

Wella pro series


Wella is al een tijdje geleden op de markt gekomen met een nieuwe lijn, de wella pro series. Dit is een lijn die redelijk gelijk zou moeten staan de salon kwaliteit haar producten. Bij de kruidvat is nu een actie waarbij je 1 koopt en 1 gratis krijgt, dus dat was een mooie reden om de repair shampoo en conditioner te kopen en te testen. Ik ben benieuwd of ik het net-van-de-kapper-gevoel er van krijg!

 Oké mijn eerste indruk op bij de was: dit zou een standaard gewone shampoo en conditioner kunnen zijn. De geur van de shampoo is echt zo'n typische shampoo geur, niet een vervelende of aanwezige geur. Alleen de geur van de conditioner is wel heel aanwezig en daarmee ook iets minder fijn. Maar goed uiteindelijk gaat het om het eindresultaat en of het spul doet wat het zou moeten doen. En dat is het beschadigde haar sterk maken hydrateren en beschermen. Mijn haar kan zeker wel een opfris beurt gebruiken omdat ik mijn haar regelmatig verf.

Omdat ik heel benieuwd was ging ik gelijk mijn haar wassen en ik heb het vervolgens aan de lucht laten op drogen. De foto's hier onder geven mijn haar voor (eerste foto) en na (tweede foto)
Het verschil is duidelijk te zien en ook te voelen. Op de eerste foto is mijn haar voor het wassen te zien het is duidelijk dof en ziet er droog uit. En na het wassen (tweede foto) zie echt een verschil tussen dag een nacht het haar is mooi glanzend en glad. Ik kan ook zeggen dat mijn haar heel fijn aanvoelt en dat het een dag later nog steeds fijn aanvoelt. Ik vind deze shampoo en conditioner zeker een aanrader, ze kosten bij de kruidvat €4,99 per stuk.

Xx. Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten