dinsdag 24 mei 2011

NYC blue eyes palette



NYC (New York Colour) ligt al een tijdje in de kruidvats, en ik zelf het blue eyes palette in mijn bezit. Dus deze heb ik voor jullie geswatcht. 
Het blue eye palette heeft vier oogschaduw kleuren, een oogschaduwbasis en een illuminator (of beter gezegd een high lighter). Ook zit er een spons applicater bij, maar ik werk liever met een kwast dus die van mij is nu nog werkeloos. De oogschaduw kleuren zijn allemaal shimery en de twee donkerste kleuren (links op de bovenstaande afbeelding) hebben een subtiele glitter.  Deze glitters zijn helaas niet zo zichtbaar wanneer je ze op je ogen hebt zitten, wat teven ook wel weer fijn is voor een every day look.
Op de bovenstaande foto zijn de kleuren te zien, de onderste rij heeft ook nog de eyeshadowbase er onder zitten. Wat duidelijk te zien is dat de eyeshadowbase de kleur versterkt, want de kleuren zijn op zich zelf niet zwaar gepigmenteerd.  Het idee achter de kleuren is (v.l.n.r.): highlight, bewegend ooglid, crease en de buitenste hoeken van je ogen. 

De bijgevoegde highlighter (de witte) die kan je gebruiken op je look net wat heftiger te maken.

Xx. Renee   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten