maandag 23 mei 2011

Essence You Rock! Lipstain.


Vandaag een revieuw over de lipstain Let me in rose van essence. Deze hoort bij de You Rock! collectie van essence waar ik al eerder ook wat van heb laten zien.

Het stiftje is heel fijn en geeft goed kleur af ook brengt het makkelijk aan en dat is natuurlijk altijd fijn!


De kleur vind ik op mijn hand prachtig een iets donkerder roze maar toch niet heel opvallend, ook is op deze foto goed te zien dat hij niet overal in de groeven van mijn hand schiet.
Op mijn lippen valt hij iets donkerder uit in vergelijking tot mijn handen maar dat maakt hem niet minder, al zou ik hem niet zo snel dragen omdat ik liever mijn ogen laat opvallen dan mijn lippen! Maar het is een leuk kleurtje voor op een feestje. Er is alleen wel 1 groot nadeel aan deze lipstain hij blijft niet lang zitten. Wel lang genoeg voor een paar uurtjes maar daarna moet je hem er weer opnieuw aanbrengen.

Xx. Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten