dinsdag 17 mei 2011

Examens


Ik heb al weer even niet gepost en ik zal gelijk even uit leggen waarom: EXAMENS!
Haha dat was kort maar krachtig, ja mensen ik moet er ook weer aan geloven (voor de 2e keer alweer). Ik doe op het moment havo, en ik deed eerst vmbo-tl waar ik dus al mijn diploma voor heb gehaald. Dus ik heb een klein voordeeltje: ik heb al eerder examens gedaan. Maar alleen had ik gehoopt dat ik het nu net zo makkelijk had als toen: niets doen en toch makkelijk zevens halen. Maar niets is minder waar nu moet ik knokken om mijn diploma te halen. En om eerlijk te zijn ben ik bang dat ik vandaag ook een hele slechte start  heb gemaakt! Maar ik moet me zelf weer even oppakken want ik kan het nog halen! Dus vandaar dat ik op het moment niet zo enthousiast ben met posten, heb het heel druk met leren ik heb geen zin in nog een jaar havo. Maar ik denk dat mijn mede lotgenoten dat wel kunnen begrijpen. Dus voorlopig heel even wat minder posts, maar dat komt ruimschoots weer goed!

Xx. Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten